Ibland misslyckas vi med att dra din premie automatiskt. Det kan ha flera orsaker.
Kortbetalning
De främsta anledningarna till att en premiedragning misslyckas är:
Kortet blivit spärrat
Kortet har gått ut
Det saknas pengar på kortet
Kortet är spärrat för internet-köp
Det du behöver göra är att registrera dina kortuppgifter på nytt via länken du får av oss, samt säkerställa att det finns medel på kortet vid dragningstillfället.
Om det inte beror på någon av dessa anledningar behöver du kontakta din kortutgivare för att kontrollera vad som kan vara fel.
Autogiro (kontobetalning)
De främsta anledningarna till att en premiedragningen misslyckas är:
Autogiro-mandatet har blivit borttaget
Det saknas pengar på kontot
Du har blivit flaggad som en PEP-kund och behöver vidta åtgärder. Läs mer här
Det du behöver göra är att registrera dina kontouppgifter på nytt via länken du får av oss, samt säkerställa att det finns medel på kontot vid dragningstillfället.